تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

  • ۰
  • ۰

کادو روز زن

5 ایده جذاب برای کادو زیبا برای روز زن

کادو تولد خاص و زیبا برای زن جوان

1- جواهرات

جواهرات هر زنی را به خود جلب می کند. شما می توانید یک قطعه جواهر به همسر خود هدیه بدهید و لذت را در چهره او به راحتی ببینید. انواع بسیار متنوعی از جواهرات وجود دارد که می توانید به راحتی از هر جایی تهیه کنید.

برای اینکار ابتدا بودجه خود را  مشخص کنید و بعد با مشخص کردن بودجه خود، می توانید انواع بسیار زیادی از گردنبند، آویز، گوشواره و دستبند و النگو و ... را به راحتی هدیه دهید.

سعی کنید یک قطعه جواهر با مدل زیبا انتخاب کنید که او بتواند روزهای دیگر روی بدن خود نمایش دهد. چنین جواهراتی بدون شک در میان ایده های خیره کننده هدیه برای خانم ها قرار دارد.

2- پک های مواد آرایشی

زنان دوست دارند که مواد آرایشی را به عنوان هدیه داشته باشند. این به آنها کمک می کند تا لوازم ضروری آرایش خود را سازماندهی کنند تا هرچه برای آرایش سریع می خواهند به سرعت در دسترس باشد.

3- سبد حمام

سبد حمام یک ایده جدید است که می خواهیم اینجا به شما ارائه بدهیم. اکثر خانم ها برای حمام کردم، وسایل بسیار زیادی را به همراه خود دارند. مانند انواع شامپو سر و صورت و بدن و یا شیو کننده های زیاد، انواع نرم کننده و ...

شما می توانید تمامی اینها را آماده کرده و در جعبه یا سبدی زیبا قرار دهید و هدیه دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که این هدیه بسیار کم ارزش است، اما ما به شما می گوییم که اشتباه فکر میکنید. مواردی که درون این سبد می توانید قرار دهید بسیار متنوع و گران قیمت است. پس به این کالا به عنوان هدیه کم ارزش نگاه نکنید.

4- انواع عینک های آفتابی

خانم ها به زیبایی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. عینک آفتابی نیز یکی از ارزان ترین هدیه های روز زن برای محافظت در برابر آفتاب است. عینک های پلاریزه بخرید که سایه های کلاسیک دارند. این عینک های معروف برای مسدود کردن کامل اشعه های مضر UV است.

همراه با عینک آفتابی می توانید برای محافظت از او در برابر آفتاب گرم، کلاه های سفارشی به او هدیه دهید. او دوست دارد برای بیان جذابیت ترکیبی از شخصیت خود ، از عینک و کلاه استفاده کند. همچنین می توانید از کرم های ضد آفتاب نیز استفاده کنید تا هنر خود را به همسرتان به نمایش بگذارید.

5- ساعت مچی

ساعت مچی ایده ی عالی برای کادوی  روز زن است. انواع مختلفی از این ساعت ها وجود دارد که می توانید استفاده کنید یکی از این ساعت ها با بند چرمی او را خوشحال خواهد کرد. ساعت های مدرن و شیک با ویژگی های منحصر به فرد، جذابیت بیشتری دارند. انواع ساعت های مچی چوبی که در سایت کادوساز هم به راحتی می توانید خرید کنید. یا ساعت های مچی دیجیتال و یا .... ساعت مچی قطعاً یکی از بهترین هدیه ها برای خانم هاست.

 

  • ۹۹/۰۹/۰۵
  • تالارنامه تالارنامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی