تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۵۹ ایده جذاب برای خرید کادوی سالگرد ازدواج برای همسر – خرید کادوی سالگرد عروسی –

خرید کادوی سالگرد ازدواج – خریدکادوی سالگرد عقد – خرید هدیه

کادوهای ویژه برای سالگرد ازدواج – ازدواج یک حادثه است، حادثه ای که دو قلب را به یکدیگر پیوند می دهد. از اولین لحظه ای که این رویداد به وقوع می پیوندد، زندگی از این رو به آن رو می شود. بدون شک و اغراق یکی از بزرگترین اتفاق های مهم زندگی بشر ازدواج است.
ما فقط به فکر برگزاری مراسم و تشریفات عروسی نیستیم و مراسم عروسی تازه شروع زندگی معناداری است که تا پایان عمر عاشقانه ادامه می دهیم. عشق و زندگی مشترک مراقبت و توجه می خواهد.

کادو سالگرد ازدواج

فقط یک کادو و خرید هدیه!

گاهی اوقات به همسر خود یک شاخه گل رز قرمز می دهید و بدون هیچ حرفی او می فهمید که شما چقدر عاشق او هستید. گاهی اوقات برایش یک نامه می نویسید و احساسات خود را عمیقا به او پیشکش می کنید.
سالگرد ازدواج از جمله اتفاق هایی است که روز پیوند مبارک و عاشقانه شما را بازسازی می کند و گرامی داشتن آن یکی از راه هایی است که شما با آن از عشق خود مراقبت می کنید.

هرچند که هر روز با عمل و با سخن، تعهد و عشق خود را به همسر خود نشان می دهید، ولی سالگرد ازدواج اتفاق مهمتری است که زوج ها را به صورت اختصاصی کنار هم می نشاند و پیام ها و مفهوم هایی در بر دارد که فقط خودشان قادر به درکشان هستند.
ما در این مقاله چندین ایده به شما معرفی می کنیم تا از آنها الهام بگیرید و برای همسر خود کادویی مناسب تهیه کنید و در نهایت کادوی تهیه شده را در روز سالگرد پیوند زناشویی خود به همسرتان تقدیم کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

  • تالارنامه تالارنامه
  • ۰
  • ۰

کادو روز مرد

ایده های دیگر در مورد کادو روز مرد

 

توی سایت کادوساز، ایده های خیلی زیادی براتون گذاشتیم. از کادوهای ارزون تا کادوهای خیلی گرون که میتونه به شما در پیدا کردن بهتر یه کادو کمک کنه. این محصولات از سراسر کشور جمع آوری شده اند و در اختیار شما قرار گرفته اند تا شما به راحتی سفارش بدید. آباژور چهره لاکچری را فراموش نکنید.

ما می خوایم چند تا محصول ویژه دیگه هم اینجا بهتون معرفی کنیم. اگر قصد خرید هدیه برای تولد  پدر دارید، ما ساعت های چوبی مچی را بهتون پیشنهاد میدیم. اگر برای کادو تولد مرد دنبال چیزی هستید، حتما عروسک طرح چهره بخرید. اگر برای کادو تولد پدرتون دنبال یه چیز خاص هستید، عکس پدرتون را روی فرش چاپ کنید. در کنار این کادوهای قشنگ یه جعبه شکلات که عکس پدرتون روش چاپ شده و یه جعبه سورپرایزی هم قرار بدید.

15 ایده جذاب برای کادو روز مرد

اگر شما به دنبال کادوی ارزان برای روز مرد هستید باید از اکسسوری ها استفاده کنید. اینها کمی قیمتشان از کادوهای دیگر ارزانتر است . چند مثال برای شما می زنیم.

1- کروات:

اگر مرد شما از کت و شلوار استفاده می کند, این گزینه مناسب است.

2- ست کیف و کمربند و جاسوییچی:

اصولا بعد از جوراب, همه به این ست ها فکر می کنند. این ست ها انواع مختلف دارد که بسته به تعداد مواردی که در آن وجود دارد، با قیمتهای متفاوتی هستند.

3- عطر:

در اینجا منظور ادکلن نیست. یک عطر ساده در سی سی ها و بوهای مختلف می تواند بسیار مناسب باشد.

4- عینک آفتابی:

عینک آفتابی یکی از گزینه هایی هست که شما می توانید برای ماشین مردتان تهیه کنید تا در مواقع آفتابی از آن استفاده کنند.

5- پیراهن و شلوار:

یکی دیگر از کادوهای با قیمت مناسب، پیراهن هست. انواع زیادی پیراهن در بازار وجود دارد که شما بسته به سلیقه مرد خودتان به راحتی می توانید مدل های زیادی را تهیه کنید. همچنین انواع شلوار پارچه ای و کتان و جین هم به راحتی پیدا می شود.

6- دمپایی و یا صندل و یا کفش طبی:

چرا ما کلمه طبی را به کار بردیم؟ به خاطر اینکه، برای سلامتی مرد خود ارزش قائل باشید.

7- بلیط مسافرت:

بله درست متوجه شدید. شما می توانید دو عدد بلیط برای هر شهر و یا کشوری که خواستید تهیه کنید و آنرا به مرد خود کادو دهید. البته حتما قبل از آن شرایط کاری همسرتان را در نظر بگیرید.

8- لیوان با عکس شخصی سازی شده

اگر شما علاقه به وسایلی دارید که به صورت شخصی استفاده میشه، ماگ های با عکس شخصی گزینه خوبی برای مرد شما هست. این لیوان هارا میشه توی اداره و محل کار استفاده کرد و همیشه در کنار شما باشه. این یکی از ارزانترین کادوهای روز مرد هست.

9- چاقوهای ضامن دار

درسته که این وسیله زیاد مناسب نیست ولی اکرث آقایون یکی از این چاقوهای ضامن دار را توی جعبه ابزارشون دارند که برای بسیاری از کارهاشون ازش استفاده می کنند.

10- ماساژور

اگر همسر شما دارای شغلی بسیار خسته کننده هست و هر شب با خستگی به منزل می آید، شما می تونید یک ماساژور خوب و حرفه ای براش بگیرد که شبها ازش استفاده کنه و در کنار شما با نشاط باشه. مدل های بسیار زیادی از این مدل ماساژورها وجود داره که کارایی های بسیار زیادی هم دارند.

11- صندلی ماساژور

توی شماره قبل در موزد ماساژورهای دستی صحبت کردیم ولی اگر بتونید هزینه بیشتری بکنید و صندلی هایی که داری ماساژور هستند را تهیه کنید، بسیار جذابتر و کارایی بالاتری نسبت به دیگری دارد.

12- پخش کننده ی موزیک

اگر همسر شما به موسیقی علاقه دارد، شما می توانید دستگاه های پخش کننده موزیک و موسیقی را در بازار تهیه کنید و در خانه نصب کرده و او را غافلگیر کنید.

13- خوش بو کننده ی های بدن

بعضی از آقایان تمایل به استقاده از عطر و ادکلن ندارند. آنها بیشتر برای خوشبو کردن بدن خود، از اسپری های خوشبو کننده بدن استاده می کنند.

14- ساعت های دیجیتال

  • تالارنامه تالارنامه
  • ۰
  • ۰

کادو روز زن

5 ایده جذاب برای کادو زیبا برای روز زن

کادو تولد خاص و زیبا برای زن جوان

1- جواهرات

جواهرات هر زنی را به خود جلب می کند. شما می توانید یک قطعه جواهر به همسر خود هدیه بدهید و لذت را در چهره او به راحتی ببینید. انواع بسیار متنوعی از جواهرات وجود دارد که می توانید به راحتی از هر جایی تهیه کنید.

برای اینکار ابتدا بودجه خود را  مشخص کنید و بعد با مشخص کردن بودجه خود، می توانید انواع بسیار زیادی از گردنبند، آویز، گوشواره و دستبند و النگو و ... را به راحتی هدیه دهید.

سعی کنید یک قطعه جواهر با مدل زیبا انتخاب کنید که او بتواند روزهای دیگر روی بدن خود نمایش دهد. چنین جواهراتی بدون شک در میان ایده های خیره کننده هدیه برای خانم ها قرار دارد.

2- پک های مواد آرایشی

زنان دوست دارند که مواد آرایشی را به عنوان هدیه داشته باشند. این به آنها کمک می کند تا لوازم ضروری آرایش خود را سازماندهی کنند تا هرچه برای آرایش سریع می خواهند به سرعت در دسترس باشد.

3- سبد حمام

سبد حمام یک ایده جدید است که می خواهیم اینجا به شما ارائه بدهیم. اکثر خانم ها برای حمام کردم، وسایل بسیار زیادی را به همراه خود دارند. مانند انواع شامپو سر و صورت و بدن و یا شیو کننده های زیاد، انواع نرم کننده و ...

شما می توانید تمامی اینها را آماده کرده و در جعبه یا سبدی زیبا قرار دهید و هدیه دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که این هدیه بسیار کم ارزش است، اما ما به شما می گوییم که اشتباه فکر میکنید. مواردی که درون این سبد می توانید قرار دهید بسیار متنوع و گران قیمت است. پس به این کالا به عنوان هدیه کم ارزش نگاه نکنید.

4- انواع عینک های آفتابی

خانم ها به زیبایی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. عینک آفتابی نیز یکی از ارزان ترین هدیه های روز زن برای محافظت در برابر آفتاب است. عینک های پلاریزه بخرید که سایه های کلاسیک دارند. این عینک های معروف برای مسدود کردن کامل اشعه های مضر UV است.

همراه با عینک آفتابی می توانید برای محافظت از او در برابر آفتاب گرم، کلاه های سفارشی به او هدیه دهید. او دوست دارد برای بیان جذابیت ترکیبی از شخصیت خود ، از عینک و کلاه استفاده کند. همچنین می توانید از کرم های ضد آفتاب نیز استفاده کنید تا هنر خود را به همسرتان به نمایش بگذارید.

5- ساعت مچی

ساعت مچی ایده ی عالی برای کادوی  روز زن است. انواع مختلفی از این ساعت ها وجود دارد که می توانید استفاده کنید یکی از این ساعت ها با بند چرمی او را خوشحال خواهد کرد. ساعت های مدرن و شیک با ویژگی های منحصر به فرد، جذابیت بیشتری دارند. انواع ساعت های مچی چوبی که در سایت کادوساز هم به راحتی می توانید خرید کنید. یا ساعت های مچی دیجیتال و یا .... ساعت مچی قطعاً یکی از بهترین هدیه ها برای خانم هاست.

 

  • تالارنامه تالارنامه